OBJEV VŠE O SVÉM LOMNICKÉM

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.

Náš BLOGVybrali jsme designera na etikety!

20. 4. 20170

Ahoj přátelé!

Když jsme minulý týden začali hledat vhodného parťáka, který ovládá grafický design (poptávali jsme zde), ozvalo se nám obratem asi 14 lidí.

Každému z nich jsme pak poslali zadání – chtěli jsme od nich etiketu na novou Lomnickou 11° (od 27.4. už budeme rozvážet sudy těm co si objednali – objednávat stále můžete do neděle, plus ještě vymyslíme jak seženete lahve 0,7l – info jsme psali zde) a také návrh na fiktivní svrchně kvašený speciál – z toho důvodu, abychom viděli jak konkrétní člověk přemýšlí koncepčně a abychom odhadli jak se s ním bude spolupracovat.

Každému účastníkovi jsme slíbili za návrh pivo 0,7 l. a třem vítězům ve facebookové anketě, kde vás hlasovalo více jak 100 (fakt díky!), těchto piv pět. Každopádně práce dodalo v požadovaném šibeničním termínu jen 6,5 z nich (některá děvčata nemohla po pomlázce totiž sedět…chlapci nemohli ani stát).

Finálního vítěze jsme si vyhradili právo vybrat my čtyři (vybrali jsme ještě před veřejným facebook hlasováním) – tento náš vítěz dostane piv 10 a také nějaké to kapesné (z našeho kapesného).

My čtyři jsme si pro sebe stanovili jako hlavní kritérium to, aby ty etikety byly jiné. Jasně, že navazujeme na tradici vaření po skoro šedesáti letech, ale to neznamená, že musíme být konzervy. V tradičních ležácích bychom se v budoucnu chtěli té tradice trochu dotknout, ale tak nějak v modernějším duchu. U speciálních piv si dokážeme představit, že nás i na první pohled budete mít tak trochu za blázny, ale zkrátka chceme si s tím hrát a různě experimentovat. Tak nás předem prosím neodsuzujte. Stejně nejdůležitější bude jak vám to pivo bude chutnat.

Teď si představte, že se nám třeba za rok, dva podaří být i v nějakým regále – třeba lomnického Penny:)…a určitě tam nebudete chtít ztrácet čas hledáním toho našeho piva. Takže to zkrátka musí být jiné.

Podívali jsme se na červená loga jiných pivovarů a jedno nám bylo hned jasné, etiketa typu čisté červené logo na bílém či jiném barevném podkladě by asi rychle zapadla:

cervena loga

V anketě na facebooku jste do včerejší půlnoci hlasovali mezi těmito návrhy:

FINAL prvni kolo

A tumtumtum tum paparapa tradá (jakože krkolomná znělka:)

Vítězem je návrh číslo 5, který vytvořil Jiří Kareš. Počet hlasů od vás 44. Gratulujeme!

S počtem 36 hlasů – návrh č. 4 – druhé místo obsadil Marcel Mochal ze studia LLEV product design.

A na třetím místě je Jan Charvát s počtem 14ti hlasů – návrh č. 2 (pro tento návrh hlasovala nejspíše omylem Beruška Ludvíková celkem 3x…tak jsme jí ponechali s dovolením jen hlas jeden).

Vítězové od nás dostanou 5 piv.

Všem dalším zúčastněným také díky moc za odvahu a máte u nás pivko, více do zpráv.

Finálního „našeho“ vítěze oznámíme až příští týden hned jakmile se s ním dohodneme a schválíme finální podobu etikety – alespoň na tuhle speciální várku (tiskneme už příští týden). Tak nám držte palce a ještě jednou díky moc za vaši podporu!

Lomnickému pivu zdar a Dej Bůh štěstí!

Tým Lomnického piva

LP

Pošlete komentář

Váš email nebyl publikován. Povinná pole jsou vyznačená *